sâmbătă, 19 februarie 2011

Prietenie


Spunea un filosof
“eu si tu ne întâlnim…
tu mai aduci pe altul şi acum suntem trei…
şi încetul cu încetul se formează gașca noastră”
daca ne-am gândi ca ceea ce se formează este o floare
atunci
ar fi o floare minunată parfumată şi
poate … chiar bogată.
Dar oare ar fi parfumata daca încrederea e luata?
Prietenie…
Cunoști lume noua si investi ceva de la ea.
Uite colea:
aici noi ne-am cunoscut si o floare-a răsărit!
Una minunata!
Sigur nu va fi uitata … intr-un colt de amintire?
Poate ca nu!
Eu sper așa sa fie!
Si așa vom calatori împreuna …
împreuna…
cu trenul vieții.
Dar …
vom mai invita si pe alții in vagonul nostru
Și ii vom face prieteni …
prieteni buni chiar!
Noi ii vom ajuta ca sa facă … altceva
decât erau obișnuiți.
Dar nu ii vom schimba ... prea mult
Ci doar atât cat sa ne putem înțelege.
Ceva o sa se lege, intre noi toți;
si vom fi niște hoți … hoți de inimi.
Dar si noi le vom dărui inima a mea si a … ta.
Si vom zbura pe aripile vântului si vom fi fericiți
si de lume iubiți!
Prietenia noastră va fi minunata dar … si invidiata!
Dar vom fi împreuna … alături… unul de celalalt …
si vom trece prin toate
ști ca se poate
când ai prieteni buni!

               Tuturor prietenilor mei … vechi si … noi
               Cu dragoste si respect,
                                       Ştefan

Un comentariu: