vineri, 30 septembrie 2011

De veghe ...

În noaptea asta stau, de veghe ,,, toată noaptea
Să strig, să plâng cu jale către Stăpâna mea!
Ea e Mijlocitoare, preacaldă Rugătoare
Și mult-folositoare spre cei ce vin la ea!
Ea este Maică Sfânta, cu har Împodobită
Ea e Ascultătoare, Preasfântă Alinare!

De-aceea eu o rog! O rog... cu stăruinţă
Ca dup-a mea credinţă iertare să îmi dea!
Și ca să depărteze fărădelegea mea!

Și stau acum de veghe! De veghe ... toată noaptea!
În fața sfintei slave a Tatălui Ceresc!
Și către Doamna-mi spun, păcatul pământesc.

Și-mi plec acum genunchii, cu sufletu-mi rănit,
La chipul Sfintei Doamne preafrumos zugrăvit.
La cea icoană veche a Maicii-Mpărătese
Cu Fiul iubitor în brațele-i alese!

Și stând mereu de veghe, mă rog stăruitor
Cu lacrime amare, cu suflet arzător!
Căci sufletu-i pustiu. Pustiu e și uscat,
E precum David spune: "Pământ însetoșat!".

Da-mi lacrimi Preacurată, ca-n sufletu-mi uscat
Să-mi înflorească-ndată, un trandafir curat!
Un trandafir frumos, fără de spini și ace,
Fără de mărăcini, care să îl încarce!

La asta cugetând, în genunchi rămânând...
De veghe ... și strigând ...
Suspin, mă rog ...
Și plâng ...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu